Kiipeilijät kuriin – case SRV

Kun halutaan puhua nuorille työmaaturvallisuudesta, eivät kieltokyltit ja varoitukset työmaan reunoilla ole se tehokkain viestintäkanava. Tarve nuorten, erityisesti someen hölmöilystään...


Habitare  – brändi­viestintää kaikille aisteille? 

Viime viikolla somefeedit täyttyivät sisustusaiheisilla inspiraatiokuvilla ja messutärpeillä, kun Messukeskuksen valtasi Suomen suurin huonekalu-, sisustus- ja designtapahtuma Habitare....


Miten tehdä hyvää vaikuttaja­yhteistyötä?

Vaikuttajamarkkinointi on kiehtova trendisana, joka pyörii tänä päivänä monien huulilla. Mutta mistä tietää, miten sitä tulisi tehdä? Yritykset etsivät erilaisia kaupallisia...


Ilmiökalenteri 2018, osa 7

Onko elämää kesän jälkeen? Oliko Tubecon tyhjää täynnä? Montako Yhdysvaltojen presidenttiä voidaan hyvän maun rajoissa mainita? Kuuntele alta tämän kuun podcast! Tämän kakun pihvi,...


3 syytä, miksi Tubecon on kokemisen arvoinen

Kuhina oli tänä vuonna mukana järjestämässä Tubeconia viestintäkumppanin roolissa. Minun ei ollut alun perin tarkoitus osallistua Tubeconiin, vaikka Kuhinan muu tiimi olikin menossa. Tuoreena...


Listat ja niiden hyödyntäminen some­mainonnassa

GDPR-hälinä sai monet hyvinkin tietoiseksi niistä kaikista listoista, joita työmme ohella kertyy. Yhteystietoja asiakkaistamme, liideistä, uutiskirjeen tilaajista… Näitä melkein tulenaroiksi...


Mikä on Facebook-pikseli?

Jos olet tekemisissä somemainonnan kanssa, olet varmasti törmännyt tähän sanaan: pikseli. Sen pitäisi tuoda kustannustehokkaasti tuloksia ja näin mullistaa maailmasi! Mutta mikä ihme se on ja...


Vaikuttavaa viestintää vaikuttaja­yhteistyöllä – Case AGA Suomi

Monet ovat tottuneet näkemään vaikuttajaviestinnän tubemaailmassa puhtaana myynninedistämisenä. Kohderyhmää puhutellaan heidän omalla nuorekkaalla tavallaan, tarjoillen tuotetietoutta ja...


Ilmiökalenteri 2018, osa 6

Onko heinäkuu hiljainen? Kuka pelkää Tangomarkkinoita? Voiko jalkapallosta puhua yli kolme minuuttia? Kuuntele alta Ilmiö-podcastin kuudes osa! Tämän kakun pihvi, itse ilmiökalenteri, on...


Ilmiökalenteri 2018, osa 5

Nariseeko sohva? Mitä tapahtuu Tubeconissa? Joko suvivirsi soi? Kuuntele alta Ilmiö-podcastin viides osa! Tämän kakun pihvi, itse ilmiökalenteri, on kvarttaaleittain toimitettava työkalu...


Somekäsikirja tekee sometekemisestä järkevää ja suunnitelmallista

Somekäsikirja yhdistää somestrategian ja -suunnitelman Yksi Kuhinan suosituimpia tuotteita on Somekäsikirja, joka yhdistää sosiaalisen median strategian ja sosiaalisen median suunnitelman. Eli...


GDPR ja Facebook-mainonta – mitä se käytännössä tarkoittaa

EU:n tietosuoja-asetus GDPR astuu voimaan reilun kuukauden päästä. Viime aikojen skandaalien takia myös Facebook on joutunut entistä tarkempaan syyniin siitä, miten tietosuoja-asetusta...