Ilmiökalenteri 2018, osa 2

Tapahtuiko tammikuussa muuta kuin #tanhupallo? Miten voit voittaa (manteli)massat puolellesi? Mainitaanko presidentinvaaleja tässäkään jaksossa? Kuuntele alta Ilmiö-podcastin toinen jakso! ...


Facebook-kilpailut, mikä muuttuu?

Jokainen Facebookin kanssa töitä tekevä tietää, että sitoutuneisuus on kultaakin kalliimpaa, kun halutaan tuottaa algoritmille mieluista sisältöä. Erilaiset toimintakehoitukset ovatkin arjen...


Asiantuntija, sano ei kylmäsomettamiselle!

On selvää, että asiantuntijan kannattaa olla sosiaalisessa mediassa viimeistään vuonna 2018. Asiantuntija paitsi vahvistaa omaa henkilöprofiiliaan ja kiinnostavuuttaan, myös ennen kaikkea tuo...


Miten kirkon pitäisi itseään markkinoida?

Kirkkohallituksen tuore raportti kehottaa kirkkoa markkinoimaan itseään. Kuhinan Ville Kormilainen on viimeisten vuosien aikana valmentanut satoja seurakuntien työntekijöitä someen ja...


Facebookin algoritmi muuttuu – mitä se merkitsee yritykselle

Facebookin otsikoihinkin ( Yle, Forbes ) noussut uudistus on saanut puntin tutisemaan itse kullakin – mitä tämä kaikki tarkoittaa, miten tästä selviämme? Käyn nyt läpi muutaman seikan, mitä...


Miten sinä voisit hyötyä Putouksen miljoonayleisöstä?

Viihdeohjelma Putous starttasi yhdeksännelle kaudelleen viime lauantaina. Kuten Kuhinan Ilmiökalenterissa ja podcastissamme totesimme, käsillä on takuuvarma tammikuun tv-ilmiö ja niin todella...


Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

Vaikuttajamarkkinoinnista kohistaan paljon ja määritelmiä on varmasti yhtä paljon kuin on vaikuttajamarkkinoinnista kertojiakin. Laajasti ottaen vaikuttajamarkkinoinnilla tarkoitetaan nimensä...


Ilmiökalenteri 2018, osa 1

Tartuimme tarpeeseen, löimme viisastelevat päämme yhteen ja synnytimme ilmiökalenterin hyödynnettäväksi meille kaikille markkinoinnin parissa painiville. Luvassa on joka kuukausi uusi jakso...


Näin pääset presidentiksi Facebook-mainonnalla

Tiedon voima on valtava, mutta luulot liikuttavat massaa. Hyppysissämme on kaikkien aikojen datajättiläinen, Facbook, jonka avulla mainonnan kohdistaminen on äärettömän tarkkaa, helppoa ja...


Kuhinan vuosi 2017

Mistä me olemme tulleet, minne olemme matkalla? Ja ennen kaikkea – mitä olemme oppineet matkan varrella? Tekir Kuhinan vetäjä, Ville Kormilainen summaa vuoden oppeja.  


Kaatuuko luovuus pelkoon?

On sitten kyseessä minä itse tai yrityksen palvelut, tutisee jokaisella puntti, kun mieli kerta toisensa jälkeen punnitsee: kelpaanko? Onko palvelumme hinta sittenkin liian korkea? Onko perseeni...


Maailman tylsin someresepti

Oletko koskaan aloittanut kuntoilua? Yrittänyt syödä terveellisemmin? Käyttää aikaasi tehokkaammin? Aivan, niinhän me kaikki ja usein prosessin suunnittelussa yritetään etsiä oikoreittejä:...